8. heinäkuuta 2016

Perjantai kuulumisia

En oo kirjotellu melkeen puoleentoista kuukauteen mitään tänne. Mä en ymmärrä miten tää aika vaan menee ja yhtäkkiä huomaan etten oo saanu tänne kuukaudessa kun yhen tai kaks tekstiä aikaseks. 

Mutta nyt on taas tekstin aika ja kerron teille nyt mun kuulumisia.

Olin viime viikolla hammaslääkärissä, tuli taas muutama käynti lisää. Tän kuun lopulla mulla otetaan koko leukakuva, syyskuussa vaihdetaan väliaikanen paikka pysyvään paikkaan ja samalla kerralla sovitaan mun ylä viisauden hampaitten poistosta. 25 pv mennään taas joka vuotiselle piknik risteilylle M.n porukoitten ja sisaruksien kanssa.  Ainiin, viime postauksessa raivosin pää punasena kun en pääse kouluun tai mihinkään, mutta nyt mulla on teille kerrottavaa :) Mä sain sittenki paikan lähihoitajakouluun, mut mä onnistuin sössimään sen :D Olin viime keskiviikkona toisessakin kouluhaastattelussa ja haastattelija sano kun olin lähdössä että saat tän paikan. No myöhemmin peruin sen paikan, koska halusin sinne lähihoitajakouluun.


Noh miten mä sitten onnistuin sössimään sen lähihoitaja homman?

Mun piti vahvistaa se paikka opintopolussa, mutta sinne ei päässy kirjautumaan keskiviikkona eikä torstaina koska siellä oli korkeakoulujen opiskelijavalinnat kesken. No sit päätin laittaa sen paperisen hyväksymiskaavakkeen valmiiks että M voi viedä sen seuraavana aamuna sinne koululle, no samana iltana lajittelin lehtiä ja vein lehtiroskikseen, joten se kuori ilmeisesti joutu niitten lehtien mukana sinne. No yritin vielä torstaina soittaa sinne koululle mutta en saanu ketään sieltä kiinni. Yritin vielä opintopolun kautta mennä vahvistamaan paikan, mutta vastaan tuli viesti "Et hyväksynyt paikkaa määräaikaan mennessä", joten se siitä koulupaikasta.

No sitten tää toinen koulupaikka, laitoin sille henkilölle sähköpostia että tulisin mielelläni sille alalle jos vaan vielä pääsen, nyt vaan odottelen vastausta.


Mitähän vielä, ainiin. Mä sain tällä viikolla uuden puhelimen, tai no ei se ihan uus oo, mutta mulle se on uus. Eli tällä hetkellä mulla on Iphone 6s, enkä kyllä enää haluu mitään muuta puhelinta. Musta on vissiin tullu ihan kunnon Apple fani :) Jossain vaiheessa voisin siis tehdä uuden puhelimen sisältö postauksen joko tänne blogiin tai sitten tuben puolelle :)


Mutta nyt mä jatkan salkkareitten kesäuusintojen kattomista ja sohvalla löhöilyä. 

HYVÄÄ ALKAVAA VIIKONLOPPUA KAIKILLE!!! 

-Crissy-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Heippati hei!

Taas on näköjään ihan mukava aika vierähtäny viime postauksesta. Mihin tää aika oikeesti hävii?? Lapset on pitäny mua kiireisenä. Ja pa...