8. marraskuuta 2017

Raskausoireet

Hei taas!

Tässä postauksessa kerron teille raskausoireista mitä mulla on ja on ollu. Nyt viikkoja on kasassa 26+5 eli 26 täyttä viikkoa ja 5 päivää eli viikolla 27 mennään. Mutta nyt mennään niiden oireiden pariin. 






 Pahoinvointi

Alkuraskaudesta asti mulla oli pahoinvointia. Sitä kesti suunnilleen jonkun 3-4kk ja luojan kiitos se meni ohi. En ihme kyllä koskaan oksentanu vaikka yökin melkein koko ajan. Kaikki mistä olin ennen tykänny alko yhtäkkiä kuvottamaan. Riitti että näin sen suolakurkku purkin, tuore kurkun tai tomaatin siellä jääkaapissa niin samantien tuli yökkäys. Kahvin juonnin jouduin lopettamaan jo heti alussa, pelkkä haju alko tekemään niin pahaa. 


Vatsakivut

Vatsakipuja on onneks ollu todella vähän, mutta on kuitenkin ollu. Todennäkösesti kohdun kasvukipuja. 



Närästys

Närästys mulla tuli vasta n. 1,5kk sitten. Aluks se alko jos olin syöny jotain mausteisempaa tai tulisempaa mut nyt riittää pelkästään se että syön ni närästys on taattu.

Ummetus

Tää on ehkä kamalin näistä kaikista oireista. Jokainen tietää mitä ummetus on joten sitä ei tartte selitellä. Jos tätä vois jotenkin helpottaa niin tää olis paljon siedettävämpää, mut välillä vaan tuntuu ettei mikään meinaa auttaa.

Unettomuus

Yölliset vessareissut ja niitten jälkeen kun menee takas sänkyyn ni uni ei enää tuu. Tai sit muuten vaan herää 2 tai 3 aikaan yöllä ja ihan pirteenä.


Tässä taitaakin olla kaikki oireet tähän mennessä mistä oon kärsiny ja osasta kärsin edelleen. Kertokaa ihmeessä jos on joku postaus minkä haluaisitte mun tekevän liittyen mun raskauteen :) mulla on muutama idea itelläni mutta olis kiva kuulla myös teijän mielipiteitä! Oon tässä kans vähän suunnitellu paluuta tuben puolelle videoiden pariin, saa nähdä kuinka käy.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Heippati hei!

Taas on näköjään ihan mukava aika vierähtäny viime postauksesta. Mihin tää aika oikeesti hävii?? Lapset on pitäny mua kiireisenä. Ja pa...